سبک دعا خوانی ...

https://telegram.me/eszakerin
*****

کانال ایستگاه ذاکرین تلگرام شامل متن روضه،شعر ،مرثیه ،مولودی،مدح و...جهت عضویت به لینکeszakerin@;کلیک کرده و جوینjoinرا بزنید .اگر برای عضویت به مشکل مواجه شدید برنامه تلگرام خود را بروزرسانی کنید و یا عدد 2 را به شماره 09363372889 ارسال فرمائید.


 در پست قبل به دعا خوانی و سبک آن اشاره کردیم چند فایل  سبک دعا از مداح های مختلف براتون میزارم  شما ببینید از کدوم خوشتون میاد و ازش استفاده کنید.. در ضمن نظر یادتون نره  التماس دعا

 

برای شرکت در قرعه کشی بهترین سبک اینجا کلیک کنید.
سبک حاج مهدی سماواتی

حاج مهدی میرداماد قسمت اول

حاج مهدی میرداماد قسمت2

حاج مهدی میرداماد قسمت3

حاج مهدی میرداماد قسمت4

حاج سعید حدادیان

از سبک دیگر مداح ها هم میتونید استفاده کنید.
برچسبها:
سبک دعا خوانی جدید 91، آموزش مداحی91، اصول آموزش مداحی، کلاس آموزش مداحی91،
روش دعا خوانی در مداحی، دعای کمیل ، دعای توسل ،
نظرات 7 + ارسال نظر
کربلایی شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.karbalai.blogfa.com

سلام
اقای پروانیان شما شاعرم هستین
اگه هستین لطف کنید چند تا شعر به ما بدین
فاطمیه نزدیکه کمبود واحد وشور دارم
التماس دعای خیر
یا علی مدد

علی جمعه 11 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 ق.ظ

خوب بود اجرت با اامام زمان

سلام یا علی

سید مهدی شبرازی پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:27 ب.ظ

خدا خیرتون بده
اجرتون با صاحب الزمان عج
عالی
فقط کاشکی در گریز ها کمی شعر هم اضافه میکردید برای ما تازه کارها

یا علی

ممنون الهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان
چشم یا علی ولی در نمونه سبکها شعر و گریز هم وجود داره

قاسم احسانپور چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام ممنون از سایتتون استفاده کردم اجرت با امام حسین اللهم عجل لولیک الفرج

سلام خواهش

سجاد جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:15 ق.ظ http://abasalehalmahdi.blogfa.com

با سلام تشکر از زحمات شما

سلام ممنون

فرشید جمعه 12 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام علیکم.من15سالمه و عاشق مداحی کردن هستم یک مدتی هم کلاس های مداحی رفتم و تاحدودی با دستگاه ها اشنا هستم ولی نمی دونم چطوری میشه برم تو یک هیئت مداحی کنم نمی دونم با کی باید حرف بزنم و بگم برم تو هیئت نوحه بگم با کی هماهنگ کنم باید اونا بگن یاخودم پا پیش بذارم.لطفا راهنمایی کنید اجرتون با سید اشهداء

Ali یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام علیکم ورحمة الله وبرکاته
خداخیرت بده ممنون از مطالب شما
در پناه آقا امام زمان باشید
من مبتدی ام و امیدوارم از فایلها بتونم استفاده ببرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد