شعر مناجات با خدا اجرا شده ذاکر اهل البیت محمد رضا پروانیان 91


برای شرکت در قرعه کشی بهترین سبک اینجا کلیک کنید.

راه دور و بار ،سنگین و گناهم بی شمار

من که می دانم بدم دیگر تو بر رویم نیار
بگو خدا میدونم بدم،میدونم گنه کارم اما دلخوشیم فقط به تو
تو این دنیای پر تردید نمی تونم با کسی درد و دل کنم مگه نمیگیم خدا ستار العیوبه خدا عیب بنده هاشو میپوشونه میگه این بنده منه  ولی منم که غفلت کردم  منم که توبه نمیکنم منم که آدم نمیشم..
تا نیفتم تا نسوزم در شرار خشم تو
ابر رحمت بر سر این بنده عاصی ببار
باورم هرگز نمی آید به ذات اقدست
مهربانی چون تو عبدش را بسوزاند به نار
کی به رویش در ببندی کی رهایش میکنی؟
بنده ای را که ندارد جز درت راه فرار
هم زلطفت ،هم ز عفوت ،هم زجرمم هم زخویش
شرمسارم شرمسارم شرمسارم شرمسار
باورم هرگز نمی آید که مایوسم کنی
بنده ای را که بود بر رحمتت امیدوار
حضرت آیت الله ناصری (حفظه الله)فرمودند مایوس از رحمت اللهی نشوید هر چه قدر گناه کرده باشید همیشه امیدوار باشید به رحمت خدا ،ما هیچکدام معصوم نیستیم هر کدوم دامانتون آلودس هر کس به یه قدرو اندازه ،مایوس شدن از رحمت اللهی از گناهان کبیره است
از تو در عمرم نکردم لحظه ای قطع امید
گر چه دارم جرم در پرونده  خود بی شمار
گرچه میدانم مرا می بخشی از لطف و کرم
می سزد تا باز،گریم از خجالت زار زار
پرده پوشی کردی از جرمم به دست رحمتت
گر چه می کردم گناه خویشتن را آشکار
چشم (میثم) همچنان باشد به عفو رحمتت
گر بری سوی بهشتش یا بسوزانی به نار
 
برچسبها:

شعر مناجات با خدا جدید غلامرضاسازگار میثم  اشعار مناجات با خدای میثم  اشعار برای دعای کمیل جدید استغفار به درگاه خدا  انابه و توبه اشعار استغفار ذاکر اهل البیت محمد رضا پروانیان 91 اشعار مناجاتی مداحان


شعر شور سینه زنی اجرا شده حاج سید مهدی میرداماد


برای شرکت در قرعه کشی بهترین سبک اینجا کلیک کنید.

اگه عشق تو نبود زندگیم زندگی نبود

اگه عشق تو نبود بندگیم بندگی نبود (2)

از کوچیکیم آقا آشناتم،خاک پای همه نوکراتم (2)

خدا رو شکر خدار و شکر خدارو شکر

یه پای ثابته رو ضه هاتم(2)

زائر هر شبه کرببلاتم (2)

خدا رو شکر خدار و شکر خدارو شکر

اگه کربلا نبود هیشکی یاد خدا نبود(2)

اگه کربلا نبود حتی کعبه به پا نبود

گدای خونتم باز میخونم، به زیر پرچم تو می مونم(2)

خدا رو شکر خدار و شکر خدارو شکر

هر کجا باشم ای مهربونم،خودمو هیئتت میرسونم

خدا رو شکر خدار و شکر خدارو شکر

اگه عشق تو نبود زندگیم زندگی نبود

اگه عشق تو نبود بندگیم بندگی نبود (2)

برچسبها:

سید مهدی میرداماد شور سینه زنی جدید میرداماد سبک شور سینه زنی جدید 91 سینه زنی و زنجیر زنی  شعر شور مداحی آموزش مداحی اصول مداحی سبکهای اجرا شده حاج سید مهدی میرداماد

شور سنه زنی امام حسین (ع) سه ضرب نظامی کربلایی مهدی رعنایی


برای شرکت در قرعه کشی بهترین سبک اینجا کلیک کنید.

دو تا گنبد طلایی   عشق قلب بیچاره من

دو تا قبله خدایی قبله قلب آواره من

یکی شون آقام حسینه   مستش شد این دل به خدا

یکی شون آقام ابالفضل  هست آقام ساقی کرببلا

کربلا یا ابالفضل و یا حسین(4)

وعده من و تو با شه     بین این دو گنبد طلا

ان شالله یه روز میریم ،همه با هم ،سنه زنان ، گریه کنان ، لطمه زنان تا کربلا

کربلا کعبه عشقه   لبیکم ذکر زینبه

ذکر خواب هر شب من اسم حسین و زینبه(2)

حسین ....

لینکهای پیشنهادی:


صفویان به زور ایرانیان را شیعه کردند


نمونه سبکهای قرائت شده دعای کمیل


دانلود اشعار مناجاتی  امام زمان (عج)


اشعار مناجات با خدای مهربان

برچسبها:

شعر مداحی شور سینه زنی جدید قدیمی  شور امام حسین و ابال فضل(ع) شور سینه زنی سبک شور سینه زنی 91  شعر شور جدید 91 کربلایی مهدی رعنایی 91  سبک جدید 91

شعر مناجات با امام زمان(عج) اجرا شده سید مجید بنی فاطمه


 

https://telegram.me/eszakerinکانال ایستگاه ذاکرین تلگرام شامل متن روضه،شعر ،مرثیه ،مولودی،مدح و...جهت عضویت به لینکeszakerin@;کلیک کرده و جوینjoinرا بزنید .اگر برای عضویت به مشکل مواجه شدید برنامه تلگرام خود را بروزرسانی کنید و یا عدد 2 را به شماره 09363372889 ارسال فرمائید.
*****

دور از حریم وصلت گل رنگ و بو ندارد

سرچشمه طراوت آبی به جو ندارد

آقام آقام..

یابن الحسن کجایی مردم از این جدایی(4)

کو یار آشنائی تا درد دل بگویم

غیر از خیالت این دل یک رازگو ندارد

یا بن الحسن-مادرش بین در و دیوار گفت

یابن الحسن کجایی مردم از این جدایی(4)

آقا..از آتش فراقت دیگر نمانده طاغت

جز رویت جمالت دل آرزو ندارد

راه وصال بستی، با دیگران نشستی

رو کن به هر که خواهی گل پشت و رو ندارد

آقام آقام آقام آقام-امام زمانت و صدا بزن

بگو آقا من همون بچه ای ام که دستش تو خیابون از پدر و مادر جدا شده ، گم شده هی میگه من بابامو میخوام تو هم بگو من آقام و میخوام ، آوارتم آی خیمه نشین بیچارتم

بر چسبها:

شعر امام زمان شعر مناجات امام زمان سید مجید بنی فاطمه شعر جدید مدح امام زمان  اشعار مداحی اصول مداحی تکنیک مداحی هنر مداحی دانلود از مجید بنی فاطمه جدید 91  می چاره ساز ذاکر اهل الیبیت محمد رضا پروانیان ذاکر ذاکر عشق اشعار مدح حضرت مهدی صاحب عصر ولی عصر

شعر مناجات با امام زمان(عج)

https://telegram.me/eszakerinکانال ایستگاه ذاکرین تلگرام شامل متن روضه،شعر ،مرثیه ،مولودی،مدح و...جهت عضویت به لینکeszakerin@;کلیک کرده و جوینjoinرا بزنید .اگر برای عضویت به مشکل مواجه شدید برنامه تلگرام خود را بروزرسانی کنید و یا عدد 2 را به شماره 09363372889 ارسال فرمائید.
*****
 

بدون ترک گنه انتظار یار بی معناست

امید دیدن روی نگار بی معناست
تمام زنده دلی ها  ز اشک نیمه شب است
بدون فیض سحر درک یار بی معناست
دگر به دوری آقا نموده ایم عادت
 و گرنه بر دل مجنون قرار بی معناست
خزان عمر رسید و بهار ما نرسید
بدون تو گل نرگس بهار بی معناست
بهر زندگی ما رضلیت یار است
و گرنه گردش لیل و نهار بی معناست
برای مستی دل میکشیم ناز تو را
میان میکده داد و هوار بی معناست
پیاله ام شده خالی ولی یقین دارم
گلایه در حرم سفره دار بی معناست
سلام بر شهدایی که بی نشان رفتند
برای عاشق زهرا مزار بی معناست
بیا و خرج زیارت بده مارا
برات دیدن کرببلا بده مارا

برچسبها:
اشعار مداحی جدید اشعار مناجات با امام زمان _عج) آموزش مداحی اصول مداحی اشعار امام زمان غزل مدح امام زمان مهدویت انتظار اشعار انتظار منتظر منتظران  مدح امام زمان 91  سبک اجرا شده مدح امام مهدی صاحب عصر 

اشعار مناجات با خدا اجرا شده حاج سید مهدی میرداماد 91

شعر مناجات با خدا اجرا شده حاج سید مهدی میرداماد

برای شرکت در قرعه کشی بهترین سبک اینجا کلیک کنید.

عمرم تباه و دست تهی حاصلم گناه
مویم سپید گشته و پرونده ام سیاه
دائم فرار میکنم از مرگ سوی مرگ
دارم به پیش پا هزاران هزار چاه
با دوری از عمل شده نزدیک رفتنم
آه از فزونی گنهم
بیچارگی به فقر و مریضی و درد نیست
بیچاره آن کسی است که عمرش شده تباه
سیل گنه میبردم جانب جهیم
با این همه به عفو خدا میبرم پناه

بر چسبها:
اشعار مداحی اشعار جدید مداحی  شعر جدید مناجات با خدا شعر برای دعای کمیل  مناجات با خدا  اشعار مناجاتی خوانده شده سید مهدی میرداماد آموزش مداحی 91  اشعار  مناجاتی اشعار گلچین مناجاتی  بزرگترین منبع شعر مداحی ذاکر اهل البیت محمد رضا پروانیان


 

اشعار مناجات با خدا اجرا شده حاج سید مهدی میرداماد 91

برای شرکت در قرعه کشی بهترین سبک اینجا کلیک کنید.


با کثرت معاصی از سر گذشته آبم
نه تاب دوری از تو نه طاغت عذابم
لبریز تر زدریا ،سوزان تر از کویرم
آواره تر ز امواج ،خالی تر از حبابم
گر قطره ام بخوانی با بحر همنشینم
گر ذره ام بخوانی در چشم آفتابم
من از تو می گریزم ،تو می کشی به سویت
از بسکه مهربانی ،عبدت کنی خطابم
العف یا الهی(4)
من با تو قهر کردم ،تو می کنی رفاقت
یا للعجب ندانم بیدار یا که خوابم
ادعونی استجب ها هم خوانده هم شنیدم
نه من جواب دادم نه تو کنی جوابم
کز لطف بی حسابت ،آسان کنی حسابم
گفتم به اشک توبه شویم گناه خود را
دیدم که از گناهم بد تر بود حسابم
بر چسبها:
اشعار مداحی اشعار جدید مداحی  شعر جدید مناجات با خدا شعر برای دعای کمیل  مناجات با خدا  اشعار مناجاتی خوانده شده سید مهدی میرداماد آموزش مداحی 91  اشعار  مناجاتی اشعار گلچین مناجاتی  بزرگترین منبع شعر مداحی ذاکر اهل البیت محمد رضا پروانیان

جوانی از نگاه دیگر.....

جوانی


سالها چیزی به نام زندگانی داشتم

عالمی آشفته با نام جوانی داشتم

آرزوئی،حسرتی،خوابی، خیالی ،قصه ای

یک چنین چیزی به نام زندگانی داشتم

خنده ای از جهل و مستی داشتم بر لب از آن

غفلتی از غم به نام شادمانی داشتم

در فراغهای جهان از تنگ چشمی های خلق

خاطری آسوده از بی آشیانی داشتم

دوش دل را بر ملالی یافتم

خانه چون ماتم سرایی یافتم

گفتم ای دل چیست هان !آخر بگو

گفت بوی آشنایی یافتم

خواستم تا دل نثار او کنم

زان که جانم را سزایی یافتم

پیش از من جان بر او رفته بود

گر چه من بی جان بقایی یافتم

گر چه زلف او گره بسیار داشت

هر گره مشگل گشایی یافتم


بیاد ذاکر عشق سید جواد ذاکر(ره)

محمد رضا پروانیان


بر چسبها:

سید جواد ذاکر محمد رضا پروانیان ذاکر ذاکر عشق  جوانی مسائل جوانان  جوان ایرانی  شعر جوانی  دانلود مداحی جدید 91  شعر مداحی جدید شور مداحی 91  آموزش مداحی


شهادت امام العارفین امیر المومنین حضرت علی (ع)

با سلام


ایام ضربت خوردن و شهادت مولایمان حضرت علی(ع)

بر همه شما تسلیت باد.