حدیثی از امام حسین(ع)

 امام حسین(ع) فرمودند:


أیما اثنَین جَرى بینهما کلام فطلب أحدهما رضَـى الاخر کانَ سابقة الىَ الجنّة ؛


هر یک از دو نفـرى که میان آنها نزاعى واقع  و یکـى از آن دو رضایت دیگرى را بجـویـد ، سبقت گیـرنـده اهل بهشت خـواهـد بــود.


(محجه البیصاء ج 4،ص 228)

حدیثی از امام رضا(ع)

امام رضا (ع) فرمودند:


مَـن فـرّج عن مـومـن فـرّج الله عَن قَلبه یـَوم القیمة ؛


هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت انـدوه را از قلبش بر طرف سازد.


(اصول کافى، ج 3، ص 268)

حدیث نور

 امام حسین (ع) فرمودند:


لاتـَرفع حــاجَتَک إلاّ إلـى أحـَدٍ ثَلاثة: إلـى ذِى دیـنٍ، اَو مُــرُوّة اَو حَسَب ؛


جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که اصالت خانوادگى داشته باشد.


(تحف العقول ، ص 251)

حدیثی از حضرت فاطمه زهرا(س)

حضرت زهرا (س) فرمودند:


فجعل الله...اطاعتنا نظاما للملة و امامتنا أمانا للفرقة؛


خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت اسلامی و امامت و رهبری ما را عامل وحدت و درامان ماندن از تفرقه ها قرار داده است.


(بحار الانوار، ج 43، ص 158)

حدیثی از حضرت زهرا(س)


حبب الی من دنیاکم ثلاث: تلاوة کتاب الله و انظر فی وجه رسول و الانفاق فی سبیل الله؛


از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1-تلاوت قرآن 2-نگاه به چهره رسول خدا 3-انفاق در راه خدا


(وقایع الایام خیابانی، جلد صیام، ص295)

سبک زندگی ...

حضرت زهرا (س) می فرمایند:


خیارکم الینکم مناکبة و اکرمهم لنسائهم؛


بهترین شما کسی است که در برخورد با مردم نرم تر و مهربان تر باشد و ارزشمندترین مردم کسانی هستند که با همسرانشان مهربان و بخشنده اند.


(دلال الامامه و کنزالعمال ، ج‌ 7، ص225)

تلاوت نور....

حضرت فاطمه (س) می فرمایند:


قاریءُ الحدید، و اذا وقعت، و الرحمن، یدعی فی السموات و الارض، ساکن الفردوس؛


تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند 


(کنزالعمال ، ج‌ 1 ، ص582)

وسیله به سوی خدا...

حضزت زهرا(س) فرمودند:

نحن وسیلته فی خلقه و نحن خاصته و محل قدسه و نحن حجته فی غیبه و نحن ورثه أنبیائه؛


ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان خداییم و جایگاه پاکی ها، ما دلیل های روشن خداییم و وارث پیامران الهی


(شرح‌ نهج‌ البلاغه‌ لابن‌ ابی‌ الحدید ، ج‌ 16 ، ص‌ 211)

کلام نور...

حضرت زهرا(س) فرمودند:

 ان السعید، کل السعید، حق السعید من أحب علیا فی حیاته و بعد موته؛


همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دوران زندگی و پس از مرگش دوست داشته باشد.

(مجمع‌ الزوائد علامه‌ هیثمى‌ ، ج‌ 9 ، ص‌ 132)

حدیثی از حضرت زهرا(س)


من اصعد الی الله خالص عبادته اهبط الله عزوجل الیه افضل مصلحته؛


 کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ برترین مصلحت را به سویش فرو خواهد فرستاد.


(بحار الانوار ، ج 70، ص 249 )

کلامکم نور....

امام رضا (ع) فرمودند:


 تزاوَرُوا تحـابـوا و تصـافحُـوا و لا تحـاشمـوا؛


به دیدن یکدیگر روید تا یکدیگر را دوست داشته باشید و دست یکدیگر را بفشارید و به هم خشم نگیرید.



(بحارالانوار،ج78،ص 347)

شیخ رجبعلی خیاط(ره)


اگر ما به اندازه ترسیدن یک عقرب از عِقاب خداوند بترسیم، همه کارهای عالم


اصلاح می شود.


مقدس ها همه کارشان خوب است، فقط ((من))شان را باید با خدا عوض کنند.


اگر مواظب دلتان باشید و غیر خدا را در آن راه ندهید، آنچه را دیگران نمی بینند


شما می بینید و آنچه را دیگرا نمی شنوند شما می شنوید


خداوند به قدری مهربان است که گویا فقط همین یک بنده را دارد که دائم به او می گوید:


این کار را بکن و این کار را نکن تا درست شوی.

تاثیر روزیِ حلال و حرام آن قدر زیاد است که ممکن است حلال زاده بخورد حرام زاده

شود یا حرام زاده بخورد حلال زاده شود.

منبع:وبلاگ معجزات کلمات

نماز اول وقت شاه کلید


جوانے نزد شیخ حسنعلے نخودکی آمد و گفت :

سـه قفل در زندگی ام وجود دارد و سـه کلید از شما مےخواهم.
قفل اول اینست کــه دوست دارم یک ازدواج سالم داشته باشم.
قفل دوم اینکــه دوست دارم کارم برکت داشته باشد.
قفل سوم اینکـه دوست دارم عاقبت بخیر شوم.

شیخ فرمود :

براے قفل اول نمازت را اول وقت بخوان.
براے قفل دوم نمازت را اول وقت بخوان.
براے قفل سوم نمازت را اول وقت بخوان.
جوان عرض کرد: سـه قفل با یک کلید ؟!
شیخ فرمود : نماز اول وقت « شاه کلید » است !


منبع:وبلاگ معجزات کلمات

درسهای نورانی از قرآن


 

وَمَثَلُ الَّذِینَ یُنْفِقُونَ أَمْوَ لَهُمْ ابْتِغَآءَ مَرْضاتِ اللَّهِ وَ تَثْبِیتاً مِنْ أَنْفُسِهِمْ کَمَثَلِ جَنَّةٍ بِرَبْوَةٍ أَصَابَهَا وَابِلٌ فَأَتَتْ أُکُلَهَا ضِعْفَیْنِ فَإِنْ لَمْ یُصِبْهَا وَابِلٌ فَطَلٌّ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیرٌ

سوره مبارکه بقره آیه 265


و مَثل کسانى که اموال خود را در طلب رضاى خداوند واستوارى روح خود انفاق مى‏کنند، همچون مَثل باغى است که در نقطه‏اى بلند باشد (واز هواى آزاد بحدّ کافى بهره بگیرد) وباران‏هاى درشت به آن برسد ومیوه‏ى خود را دو چندان بدهد. واگر باران درشتى نبارد، باران‏هاى ریز و شبنم (ببارد تا همیشه این باغ شاداب و پر طراوت باشد.) و خداوند به آنچه انجام مى‏دهید بیناست.



درسهای این آیه:
1- اگر هدف، تحصیل رضاى خداوند ورشد و کمال روحى باشد، کارها بارور مى‏شود. «ابتغاء مرضات اللّه... فاتت اُکلها ضعفین»
2- اخلاص، ساده بدست نمى‏آید، باید به سراغ آن رفت. «ابتغاء مرضاة اللّه»
3- کارهاى خالص، همچون مزرعه‏اى در نقطه‏اى مرتفع است که از خرابى سیل محفوظ است. «بربوة اصابها»
4- اگر هدف خدا باشد، از جلوه‏ها و جمال‏ها هم محروم نمى‏شویم. مخلصین در جامعه محبوب‏تر از ریاکارانند. «جنّة بربوة» انفاق خالص، همانند مزرعه‏ى در دامنه کوه وزمین مرتفع است، که همه مردم آنرا مى‏بینند واز آن لذّت مى‏برند.
5 - مهم‏تر از امکانات، بهره‏گیرى از امکانات است. بارانِ ریز یا درشت مهم نیست، مهم آن است که زمین بتواند آن را جذب کند. «فان لم یصبها وابل فطلّ»


درسهای نورانی قرآن کریم


 

الَّذِینَ یَأْکُلُونَ الرِّبَو اْ لَا یَقُومُونَ إِلَّا کَمَا یَقُومُ الَّذِى یَتَخَبَّطُهُ الْشَّیْطَنُ مِنَ الْمَسِّ ذَ لِکَ بِأَنَّهُمْ قَالُواْ إِنَّمَا الْبَیْعُ مِثْلُ الْرِّبَو اْ وَ أَحَلَّ اللَّهُ الْبَیْعَ وَحَرَّمَ الْرِّبَو اْ فَمَنْ جَآءَهُ مَوْعِظَةٌ مِّنْ رَّبِّهِ فَانْتَهَى‏ فَلَهُ مَا سَلَفَ وَأَمْرُهُ إِلَى اللَّهِ وَمَنْ عَادَ فَأُوْلَئِکَ أَصْحَبُ الْنَّارِ هُمْ فِیهَا خَلِدُونَ‏


سوره مبارکه بقره آیه 275



کسانى که ربامیخورند، (در قیامت از قبرها) بر نمى‏خیزند مگر همانند برخاستن کسى که بر اثر تماس شیطان، آشفته ودیوانه شده است. (نمى‏تواند تعادل خود را حفظ کند، گاهى زمین مى‏خورد و گاهى بر مى‏خیزد.) این (آسیب) بدان سبب است که گفتند: داد و ستد نیز مانند ربا است. در حالى که خداوند خرید و فروش را حلال و ربا را حرام کرده است. پس هرکس که موعظه‏اى از پروردگارش به او رسید و (از رباخوارى) خوددارى کرد، آنچه در گذشته (از طریق ربا بدست آورده) مال اوست، و کار او به خدا واگذار مى‏شود. امّا کسانى که (دوباره به رباخوارى) بازگردند، آنان اهل آتش خواهند بود و در آن جاودانه میمانند.



درس های این آیه:
1- رباخواران، از تعادل روحى و روانى برخوردار نیستند و جامعه را نیز از تعادل اقتصادى خارج مى‏سازند. «کما یقوم الذى یتخبّطه الشیطان»
2- تشبیه بیع حلال به رباى حرام، نشانه‏ى عدم تعادل فکرى آنان است. «یتخبّطه الشیطان... بانّهم قالوا انّما البیع مثل الربا»
3- شیطان، قدرت تصرف بر درون انسان را دارد. «یتخبّطه الشیطان من المَس»
4- توجیه گناه، راه را براى انجام گناه باز مى‏کند. «انّماالبیع مثل الربا»
5 - تا قبل از ابلاغ تکیف، مسئولیّتى نیست. «فمن جائه موعظة من ربّه»
6- احکام الهى، در جهت پند وتربیت مردم است. «جائه موعظة من ربّه»
7- قانون امروز، شامل گذشته افراد نمى‏شود. «فله ما سَلف»
8 - از گناه ناآگاهان اغماض مى‏شود، ولى از آگاهانِ مغرض و مُصرّ هرگز. «ومَن عاد فاولئک اصحاب النّار»

در سهای نورانی قرآن مجید

 
 اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

    قُلْ أَنَدْعُواْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مَا لَا یَنْفَعُنَا وَلَا یَضُرُّنَا وَنُرَدُّ عَلَى‏ أَعْقَابِنَا بَعْدَ إِذْ هَدَینَا اللَّهُ کَالَّذِى اسْتَهْوَتْهُ الشَّیَطِینُ فِى الْأَرْضِ حَیْرَانَ لَهُ أَصْحَبٌ یَدْعُونَهُ إِلَى الْهُدَى‏ ائْتِنَا قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَى‏ وَأُمِرْنَا لِنُسْلِمَ لِرَبِّ الْعَلَمِینَ

سوره مبارکه انعام آیه 102


بگو: آیا غیر خداوند، چیزى را بخوانیم که سود و زیانى براى ما ندارد و پس از آنکه خداوند هدایتمان کرد، به عقب باز گشته (و کافر) شویم؟ همچون کسى که شیاطین او را در زمین از راه به در برده‏اند و سرگردان مانده است در حالى که براى او یارانى (دلسوز) است که او را به هدایت دعوت کرده (و مى‏گویند:) نزد ما بیا (و حقّ را بپذیر ولى او گوشش بدهکار نیست). بگو هدایتى که از سوى خدا باشد هدایت واقعى است و ما مأموریم که براى خداى جهانیان تسلیم باشیم.


درسهای این آیه شریفه:


1- با سؤال وجدان‏ها را تحریک کنید. «قل أندعوا من دون اللَّه»2- شرک، غیر منطقى است، چون انگیزه‏ى پرستش، کسب سود یا دفع ضرر است و بت‏ها قادر به هیچ نفع وضرر رساندن نیستند. «لاینفعنا و لایضرّنا»
3- از غریزه‏ى منفعت‏خواهى مردم، در راه تبلیغ و تربیت آنان استفاده کنیم. «لاینفعنا و لایضرّنا»
4- شرک، نوعى عقب‏گرد و ارتجاع اعتقادى است. «نردّ على اعقابنا»
5 - شرک، مایه‏ى سرگردانى و تحیّر است. «حیران»
6- در برابر انحرافات، باید موضع‏گیرى صریح و مکرّر داشت. «قل أندعوا... قل اِنّ هُدَى اللَّه ...»
7- تسلیم خدا شدن، مایه‏ى رشد خودماست. «لنُسلِمَ لربّ العالمین»
8 - نماز، همراه تقوى کارساز است. «اقیموا الصلوة واتّقوه»
9- ایمان به معاد ورستاخیز، عامل پیدایش تقوى در انسان است. «واتّقوه و هو الّذى الیه تحشرون»

سبک شور امام حسین اجرا شده مهدی سلحشور


آقا نگیر از دل من نورِ شورِ دیداره کرب و بلاتو

شب جمعه حرمت دشت کرامات آقا

زائر شش گوشه تو مادر سادات آقا

کی میشه باز قسمت من با دلی پر شیون و شین

دیدن بین الحرمین اونجا بیام دم بگیرم

یا کاشف الکرب حسین (2)

این دل تنگم عقده ها دارد گوئیا میل کربلا دارد (2)

جنت من یک نگاته ارباب دریاب قلبی که وقف عزاته

وطنم کرب و بلاست سینه زنم توی عزات

آرزومه باشه آخر جون دادنم پایین پات

علم گرفتار توئه لوح و قلم میگه حسین

بیت و حرم میگه حسین تو قتلگاه باه قدی خم

فاطمه هم میگه حسین (2)

این دل تنگم عقده ها دارد گوئیا میل کربلا دارد (2)

شاعر :یوسف رحیمی



برای شرکت در قرعه کشی بهترین سبک اینجا کلیک کنید


دریافت(دانلود)سبک

سبک شور امام حسین(ع)

 


دلم اسیر غربتِ ،کرب و بلای حضرته


تسلی بخش قلب من،شمیم سیب تربته


هر شب بارون شبنم،غربت هیئت ماتم   

     دستم دارم پرچم،میگم زیر علم،کل یومِ عاشورا


چشمام مثل دریا،قلبم مجنون شیدا

            من با لطف سقا،میام سوی حرم،کل ارض کربلا


دلمم تنگه برای تو،حسین ارباب با وفای همه عالم توئی آقا

جونیمون فدای تو،حسین مهتاب شبای غم و ماتم توئی آقا


دلم تنگ کرب وبلات،بهشت من نیمه نگات

حسین ای محبوب خدا،حسین ارباب با وفا


*******


اسیر تیغ و خنجره،شقایقی که پرپره

نوایی محزون میرسه،حسین غریب مادره


زینب از روی تل،میبینه تو مقتل

خورشید زخمی پرپر،حسین نور عین،مرملُ بالدماء

محشر گشته برپا،ناله شیون غوغا

لاله اربا اربا،بدن بی کفن،مقطع الاعضاء


صدات زخمینگات زخمی،چشات محو بی کسی حرمو غربت زینب

روی نیزه لبات زخمی،میره از دست با تماسای سرت طاقت زینب


بخون قرآن قاری من،برای دلداری من

دل من در تاب و تبه،دیگه زینب جون به لبه

شاعر:یوسف رحیمی




برای شرکت در قرعه کشی بهترین سبک اینجا کلیک کنید


دریافت(دانلود) سبک



   

برگزاری اعیاد به سبک استعمارگران

 

بررسی بک جریان مرموز رسانه ای
در لندن جشن کوچکی با حضور جمعیتی کمتر از پانزده - بیست نفر برگزار شد و شرکت کنندگان در این مراسم به توهین علیه عایشه پرداختند

 «ما امشب علیه عایشه اعلام جنگ می کنیم(!)» این عبارت به مثابه اسم رمزی بود که توسط یک شبکه تلویزیونی از لندن به عالم اسلام مخابره شد. در لندن جشن کوچکی با حضور جمعیتی کمتر از پانزده-بیست نفر برگزار شد و شرکت کنندگان در این مراسم به توهین علیه عایشه پرداختند. تصاویر این جشن به همراه سخنرانی یاسر الحبیب، روحانی کویتی مقیم لندن، به سرعت در برخی شبکه های خبری و شبکه های اجتماعی توزیع شد و ماهیگیران حرفه‌ای آمدند تا از این آب گل‌آلود، ماهی‌های بزرگ خود را صید کنند...
 

اما یاسر الحبیب کیست؟ او در ابتدا با راه اندازی هیات «خدام المهدی» در کویت شناخته می‌شد. او در این هیات با سخنرانی‌های خود به ایجاد تفرقه در شیعه و سنی می‌پرداخت. با اوج گیری فعالیت‌های او، دولت کویت او را دستگیر و روانه زندان کرد؛ اما این زندان آن چنان طولانی نشد. پس از مدتی با فشار گروههای حامی حقوق بشر(!) انگلیس و امریکا آزاد شد. پس از آزادی از زندان و خلع تابعیت کویت، او مدتی به ایران آمد، اما به سرعت از ایران نیز خارج شده و به لندن پناهنده شد و انگلستان با آغوش باز پناهندگی سیاسی وی را پذیرفت.




ستان لندنی او همه مقدمات را برای حضورش در آن جا را فراهم کرده بودند. ظرف مدت کوتاهی «حوزه علمیه امامین عسکریین(ع)» برای او ساخته شد تا شاگردانش را تربیت کند، حسینیه‌ای برایش ساختند تا به محل سخنرانی های عمومی اش تبدیل شود، روزنامه‌ای برایش تاسیس کردند و از همه مهم‌تر، شبکه ماهواره‌ای «فدک» را برایش تاسیس کردند. حالا او به یمن انگلستان، می‌توانست سخنان پر مغز و گهربار(!) خود را در سراسر جهان منعکس کند و از کسی واهمه‌ای نداشته باشد. 
 
در ماه رمضان 1431 قمری، و در سالروز وفات عایشه، جشنی کوچک با پشتیبانی عظیم رسانه‌ای برگزار شد و یاسر الحبیب در سخنرانی خود، آتشی که ماموریت داشت را برافروخت...
 
حالا نوبت روی دیگر سکه بود که وارد میدان شده و ضربه دیگری به عالم اسلام بزنند. وهابیت، بازوی دیگر انگلستان در جهان اسلام، به سرعت وارد میدان شد و به سان گرگ گرسنه‌ای که شکاری مناسب یافته باشد، به هجمه علیه شیعیان روی آورد. مفتی اعظم سعودی در جمع ائمه جمعه و جماعت سعودی با اشاره به سخنان یاسر الحبیب، از توقف روند گرایش به مذهب شیعه در میان اهل سنت به این واسطه ابراز رضایت کرد. 
 
همزمان در کشورهای اسلامی چون عراق و عربستان و لبنان و پاکستان، فشارها بر شیعیان به شدت افزایش یافت و گروههای تکفیری و حتی اهل سنت، متاثر از سخنان تند و توهین آمیز یاسر الحبیب به درگیری هایی با شیعیان پرداختند. بسیاری از علمای شیعه علیه سخنان او به موضعگیری پرداختند. گروهی از علمای شیعه عربستان در استفتایی از مقام معظم رهبری درخصوص توهین به عایشه سوال کردند. پاسخ چنین بود: «اهانت به نمادهای برادران اهل سنت از جمله اتهام زنی به همسر پیامبر اسلام حرام است. این موضوع شامل زنان همه پیامبران و به ویژه سید الانبیاء پیامبر اعظم -حضرت محمد(ص) -می شود.»

پاسخ مقام معظم رهبری در عالم اسلام به شدت انعکاس پیدا کرد. بسیاری از علمای اسلامی نیز پس از انتشار این استفتاء، نظرات خود علیه جریان خطرناک نفوذی در شیعه را اعلام کردند. آیات عظام سیستانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی، علامه کمال الحیدری، علمای عربستان و بحرین و لبنان به موضعگیری علیه این اقدامات پرداختند. شبکه خبری الجزیره در برنامه ای ویژه به بررسی مساله وحدت شیعه و سنی و فتوای اخیر مقام معظم رهبری پرداخت. انعکاس گسترده این فتوا در رسانه‌ها و مطبوعات منطقه موجی از آرامش را به میان اهل تسنن و کسانی که تحت تاثیر اقدامات یاسر الحبیب بودند، به وجود آورد. اما این پایان ماجرا نبود...
 
رسانه‌هایی چون العربیه ترجیح دادند این فتوا و موضعگیری علمای شیعه را سانسور کنند و نگذارند آتشی که از لندن به جان مسلمانان افتاده، خاموش شود. یاسر الحبیب تلاش کرد با حرمت شکنی و توهین به مراجع عظام تقلید و چنگ انداختن به صورت این و آن، راه را برای کنار زدن مراجع تقلید شیعه و معرفی مرجعی جدید باز کند. شبکه ماهواره ای فدک یکی از 17 شبکه به اصطلاح شیعی است که مسیر سب و توهین به مراجع شیعه را در پیش گرفته است. مشرک خواندن آیت الله بهجت(!) یکی از شاهکارهای این جریان رسانه‌ای است. توهین به آیات عظام سیستانی و مکارم شیرازی، همچنین سب و لعن سید حسن نصرالله و هر کسی که کمترین نزدیکی را به جمهوری اسلامی ایران دارد، از جمله اقدامات این مافیای نوین رسانه‌ای می‌باشد.
 
یکی دیگر از شبکه‌هایی که ماموریت تفرقه‌افکنی بین مسلمین و نیز توهین به مرجعیت را بر عهده دارد، شبکه ماهواره‌ای «سلام» می‌باشد. این شبکه از امریکا پشتیبانی می‌شود و «محمد هدایتی»، مدیر به ظاهر روحانی آن، از ارتباط با امریکا و همراهی با آنان ابایی ندارد و هر از چند گاهی در تلویزیون صدای امریکا – وابسته به سازمان سیا- ظاهر شده و علیه علمای اسلام و انقلاب اسلامی موضعگیری می کند. او نیز به اسم دفاع از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به علمای ربانی که پرچم دار جریان شیعه هستند و از آن در برابر برنامه های دشمنان حراست می‌کنند، حمله کرده و تلاش دارد مرجع جدیدی را به شیعیان معرفی کند.


«حسن اللهیاری» طلبه جوان افغانی و جویای نامی است که با تاسیس شبکه «اهل بیت(ع)» پای به میدان گذاشته است. این شبکه یکی از 17 شبکه ماهواره‌ای در هم تنیده‌ای است پروژه مشخصی را در دست اقدام دارند. او نیز مقیم امریکا است و برنامه‌های سراسر فحش و توهین خود را از همان جا پخش می‌کند. مقدسات اهل سنت تنها اهدافی نیستند که مورد هجمه فحش و ناسزای او قرار می‌گیرند؛ علمای شیعه نیز از آماج فحش او در امان نیستند. او به صورتی بی‌پروا به ساحت مرجعیت شیعه حمله می‌کند و ضمن تکفیر(!) بسیاری از آنان، به دنبال ترویج تفکری مشابه «انجمن حجتیه» می‌باشد.
 
این شبکه‌های هفده‌گانه در چند نکته با یکدیگر اشتراک دارند:
 
نخست: گرفتن ژست «تشیع» و «دفاع از ساحت اهل بیت(ع)»
دوم: مخالفت همه جانبه با مساله وحدت شیعه و سنی و تلاش برای مرزبندی هر چه بیشتر با اهل سنت
سوم: ترویج مسائل خرافی در میان شیعیان چون «قمه زنی»، «عیدالزهرا» 
چهارم: مبارزه با عقلانیت شیعی در قالب عناوینی چون محبت اهل بیت(ع) 
پنجم: دشمنی عمیق با مرجعیت شیعه و همزمان تلاش برای مطرح کردن افرادی به عنوان مراجع جدید
ششم: عدم هرگونه موضعگیری علیه امریکا و جبهه کفر جهانی
 
به هر حال تلاش‌های این جریان مرموز در توهین به علمای شیعه از سویی و مطرح کردن برخی نام‌ها به عنوان مرجع شیعیان جهان و نیز پشتیبانی همه جانبه امریکا و انگلستان از آنها نکته ای است که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت، گویا دشمنان درصدد تدارک فتنه‌ای جدید در درون جوامع شیعی هستند، فتنه‌ای که می‌تواند در کنار تحریک اهل تسنن توسط همین گروه و میدان‌داری وهابیت، به خطری بزرگ برای شیعیان تبدیل شود.
منبع: فرهنگ نیوز



هوشیار باشیم......


بررسی بک جریان مرموز رسانه ای
در لندن جشن کوچکی با حضور جمعیتی کمتر از پانزده - بیست نفر برگزار شد و شرکت کنندگان در این مراسم به توهین علیه عایشه پرداختند

  «ما امشب علیه عایشه اعلام جنگ می کنیم(!)» این عبارت به مثابه اسم رمزی بود که توسط یک شبکه تلویزیونی از لندن به عالم اسلام مخابره شد. در لندن جشن کوچکی با حضور جمعیتی کمتر از پانزده-بیست نفر برگزار شد و شرکت کنندگان در این مراسم به توهین علیه عایشه پرداختند. تصاویر این جشن به همراه سخنرانی یاسر الحبیب، روحانی کویتی مقیم لندن، به سرعت در برخی شبکه های خبری و شبکه های اجتماعی توزیع شد و ماهیگیران حرفه‌ای آمدند تا از این آب گل‌آلود، ماهی‌های بزرگ خود را صید کنند...



شعر مناجاتی امام زمان(توسل به حضرت(عج))

عرض سلام و ادب


یادی کنیم از گذشتگانمون ،پدر ها و مادرها ،آن کسانی که ما را با عشق خدا ،قرآن و اهل البت(ع) بزرگ کردند ،خصوصا ذاکر دلسوخته آل الله مرحوم حاج غلامرضا غزالی اصفهانی ،شاد کنید روح همه گذشتگان را با قرائت فاتحه صلوات.


 



به قید قرعه به 5نفر که بهترین سبک را برروی این غزل بگذارند  جایزه ای اهدا خواهد شد 
بدین منظور شما میتوانید با موبایل خود و یا هر وسیله ای که میتوانید صدای خود را ضبط کنید شعر زیر را بخوانید و آدرس اینترنتی(فایل آپلود شده )را در قسمت نظرات به همراه نام و شماره موبایل برایمان ارسال کنیدو عدد5 را به شماره09101182022 ارسال کنید.به امید ظهور دولت یار.

غم هجر ـ توسل به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

 غیر از تو دگر من به کسی کار ندارم                                   در هر دو جهان غیرتو غمخوارندارم

 از   بهر   نثار   قدمت    یوسف  زهرا                                   چیزی به جز از  جان سر بازار ندارم

عمرم همه بگذشت به نادانی وغفلت                                  در گلشن  عمرم بجز  از خار  ندارم

با روی  گل و  چهره  زیبای  تو     مولا                                   دیگر به جهان  کار  به  گلزار ندارم

ای   آیت   کبرای   الهی   نظری  کن                                     از  دوری  تو  غیر  دلی زار   ندارم

آخر  کشدم هجر تو ای   مهدی زهرا                                      جز بار غم   هجر  تو  من بار ندارم

بنما   نظری  سوی  غزالی  ز  عنایت                                    غیر از تو دگر مونس  ودلدار  ندارم

مهر  علی و  آل علی   توشه    راهم                                     یاری  بجز  از   عترت  اطهار  ندارم

 

شعر ار مرحوم استاد غلامرضا غزالی اصفهانی

با دعا...

 امام صادق علیه السلام:

عَلَیکُم بِالدُّعاءِ ، فَإِنَّکُم لاتَقَرَّبونَ إِلَى اللّه  بِمِثلِهِ ، وَلا تَترُکوا صَغیرَةً لِصِغَرِها أَن تَدعُوا بِها ، إِنَّ صاحِبَ الصِّغارِ هُوَ صاحِبُ الکِبارِ؛

شما را سفارش مى کنم به دعا کردن، زیرا با هیچ چیز به مانند دعا به خدا نزدیک نمى شوید و دعا کردن براى هیچ امر کوچکى را، به خاطر کوچک بودنش رها نکنید، زیرا حاجتهاى کوچک نیز به دست همان کسى است که حاجتهاى بزرگ به دست اوست.

(کافى، ج2، ص467، ح6)

مواظب باشیم!

 

حسن خزّاز گفت: از امام رضا ( علیه السّلام ) شنیدم که فرمود:
بعضى از کسانى که ادّعاى محبّت و دوستى ما را دارند،ضررشان براى شیعیان ما از دجّال بیشتر است.
حسن گفت: عرض کردم اى پسر رسول خدا( صلّى اللَّه علیه و آله و سلّم ) به چه علّت؟
فرمود: به خاطر دوستى‏شان با دشمنان ما و دشمنى‏شان با دوستان ما. و هر گاه چنین شود، حقّ و باطل به هم در آمیزد و امر مشتبه گردد و مؤمن از منافق باز شناخته نشود.
( صفات الشیعه ص 8 )


لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمائید

حدیثی از پیامبر اعظم (ص)

بسمه تعالی
ولى هنگامى که بر من صلوات فرستد و پس از آن بر اهل بیتم صلوات نفرستد، بین آن صلوات و آسمان هفتاد حجاب است و خداى بزرگ مى فرماید: تو را نپذیرفتم و سعادتمند و کامروا نگشتى.! دعاى او را بالا نبرید، مگر زمانى که عترت پیامبر را در دعا به پیامبر ملحق سازد.
به گزارش فرهنگ نیوز ، پیامبر اکرم حضرت محمد صلی‌الله علیه و اله به امیرالمومنین علیه‌السلام فرمودند: چند لحظه پیش ‍ جبرییل چیز عجیبى به من گفت: امیرالمومنین علیه‌السلام پرسیدند، چه گفت اى رسول خدا! 
 
پیامبر صلى الله علیه و آله جواب داد: جبرییل به من گفت: اگر مردى بر من صلوات فرستد و و پس از آن بر اهل بیت من نیز صلوات فرستد درهاى آسمان براى او گشوده شده و فرشتگان هفتاد صلوات بر او مى فرستند و همانا این عمل باعث ریختن گناهان است.
آنگاه همانگونه که برگ از درخت مى ریزد گناهان نیز از او مى ریزند و خداوند متعال مى فرماید: اجابتت نمودم و کامروا و سعادتمند گشتى. فرشتگانم! شما هفتاد صلوات بر او مى‌فرستید و من هفتصد صلوات. 
ولى هنگامى که بر من صلوات فرستد و پس از آن بر اهل بیتم صلوات نفرستد، بین آن صلوات و آسمان هفتاد حجاب است و خداى بزرگ مى فرماید: تو را نپذیرفتم و سعادتمند و کامروا نگشتى.! دعاى او را بالا نبرید، مگر زمانى که عترت پیامبر را در دعا به پیامبر ملحق سازد. و پیوسته این دعا بالا نمى‌رود تا زمانى که عترت من در دعا(صلوات) به من ملحق شوند.

 

متن حدیث: 
ابى رحمه الله قال حدثنى على بن ابراهیم عن ابیه عن على بن معبد عن واصل بن عبدالله عن عبدالله بن سنان عن ابى عبدالله علیه السلام قال قال رسول الله صلى الله علیه و آله ذات یوم لامیر المومنین علیه السلام الا ابشرک قال بلى بابى انت و امى فانک لم تزل مبشرا بکل خیر فقال اخبرنى جبرئیل انفا بالعجب فقال امیرالمومنین علیه السلام و ما الذى اخبرک یا رسول الله صلى الله علیه و آله قال اخبرنى ان الرجل من امتى اذا صلى على و اتبع بالصلاه على اهل بیتى فتحت له ابواب السماء و صلت علیه الملائکه سبعین صلاه و انه للذنب حطا ثم تحات عنه الذنوب کما تحات الورق من الشجر و یقول الله تبارک و تعالى لبیک عبدى و سعدیک یا ملائکتى انتم تصلون علیه سبعین صلاه و انه للذنب حطا ثم تحات عنه الذنوب کما تحات الورق من الشجر و یقول الله تبارک و تعال لبیک عبدى و سعدیک یا ملائکتى انتم تصلون علیه سبعین صلاه و انا اصلى علیه سبعمائه صلاه فاذا صلى على و لم یتبع بالصلاه على اهل بیتى کان بینها و بین السماء سبعون حجابا و یقول الله جل جلاله لا بیک و لا سعدیک یا ملائکتى لا تصعدوا دعاء ه الا ان یلحق بالنبى عترته فلا یزال محجوبا حتى یلحق بى اهل بیتى.
 
«ثواب‌الاعمال و عقاب‌الاعمال، صفحه 338»

میلاد پیامبر(ص)و امام صادق(ع)

بسمه تعالی



 

میلاد احمد عید خداونـدِ سرمد است

عالم ز مقدمش همه خلدِ مخلّد است

از ربِّ کعبه در حـرم کعبه حکم شد

بت‌ها ادب کنید که میلاد احمد است

دوران بردگـی و اســارت تمــام شد

ای دختران زنده به گور، این محمّد است

بت‌هـا نـدا دهنـد به آوازۀ جلی

صلّ علی محمّد و صلِ علیٰ علی

این یـاور تمــامِ ضعیفـان عـالم است

این منجــی همیشــۀ اولاد آدم است

این رهنمای گمشدگان تـا قیام حشر

این شمعِ جمع خلق، رسول مکرم است

این روی انبیـای الهـی به جسم پاک

این پای تا به سر همه روح مجسم است

این طفل نه که صاحب تنزیل بوده است

شاگـرد او معلـم جبرییــل بوده است

غلامرضا سازگار(میثم)


تفریح(دید و بازدید)

ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) و فرزندشان امام صادق(ع) در خدمت شما هستیم با این ماجرا


عمرو بن حریث گوید:


خدمت امام صادق(ع) رسیدم و آن حضرت در منزل برادرش عبدالله بن محمد بود عرض کردم:قربانت گردم ،چرا به این منزل منتقل شدی؟!فرمود:برای تفریح

کافی،ج2 ص23



سبک زندگی-صله رحم و دید و بازدید

امام رضا (ع) فرمودند:


یک وقتی را برای دیدار و همنشینی با برادرانتان قرار بدهید که شما را از (مشکلات) باطنی رهایی بخشد.

تحف العقول،ص45


هفته وحدت + شعر میلاد پیامبر

بسمه تعالی
 


آغاز هفته وحدت میان مسلمانان جهان را به همه تبریک عرض میکنیم



 در صدف پنهان مکن اینقدر مروارید را
عاشقان بگذار خوش باشند روز عید را
با وجود تو دگر جایی برای ماه نیست
آسمان با دیدنت گم می کند خورشید را
می کشانی کهکشان ها را به دنبال خودت
مشتری چشم هایت کرده ای ناهید را
می شکوفد چهره ی تو غنچه را در بوستان
شانه هایت می نوازد شاخه های بید را
کوهی و آتش فشان عشق جاری می کنی
بر لبانت آیه های محکم توحید را
در بشر یک عمر امید رهایی مرده بود
آمدی تا زنده گردانی تو این امید را
من به چشمانت یقین دارم، دلم یک رنگ نیست
ذبح خواهم کرد پای این یقین تردید را


هادی ملک پور

شعر مناجات با امام زمان (عج) مخصوص جمکران رفتن

شعر مناجات با امام زمان (عج) مخصوص جمکران رفتن

 
برای شرکت در قرعه کشی بهترین سبک اینجا کلیک کنید

شاعر هاشم محمدی ارا

غروب روز سه شنبه دلم هوایی توست

و عاجزانه نگاهش به میزبانی توست

 غروب روز سه شنبه دوباره می خوانم

بیاکه لحظه امداد آسمانی توست

 نظر به حال دلم کن که سرد و خاموش است

همه امید من آقا به مهربانی توست

 دوباره این دل شیدا مسافر راه است

مسیر عاشقی ام صحن جمکرانی توست

 نگاه مرحمت تو مرا بزرگی داد

بیا که شعر و غزل ها همه فدایی توست

 بیا و روضه کرب و بلا بخوان امشب

بیا که فاطمه مشتاق روضه خوانی توست



لطفا از صفحات دیگر وبلاگ دیدن فرمایید

دعای کمیل (نمونه های اجرا شده)

بسمه تعالی


 
سلااااااااااااااااااام دوستان عزیز ،ان شالله که حالتون خوب باشه در این روزهای سرد زمستون با دعای کمیلی گرم در خدمت شما هستیم که در تاریخ 91/10/14 با نوای گرم مداحان عزیز آقایان سید سعید نریمانی و حاج مجید ربانی خونده شده .

برای فرج آقا امام زمان (عج) دعا بفرمائید.

التماس دعای خیر