متن سبک واحد سینه زنی ایام فاطمیه +دانلود حاج محمد رضا طاهری

 *****
میون مردم سرم بالاست
پدرم حیدر مادرم زهراست
شیعه حیدریم شکرالله
فاطمه ست مادرم شکر الله
از ازل تا به ابد خاک پای
فضه و قنبرم الحمدالله
مولاتی فاطمه اغیثینی
من به عشق تو دلمو بستم
باور اینه پسرت هستم
بسکه تو خوبی و مهربونی
مادری نیست تو دنیا شبیهت
کاش با دستای ما سینه زنا
ساخته شه تو ایران ضریحت
مولاتی فاطمه اغیثینی
با دعاهای مادر ارباب
عمریه هستم نوکر ارباب
وقتی تر هییتا پا میذارم
حسم اینه که هستم بهشتی
توی تقویم سال جدیدم
کربلامو تو حتما نوشتی
مولاتی یا فاطمه اغیثینی
از ازل کارم شور و گریه بود
حرز من ذکر یا رقیه بود
از گداهای این خونوادم
نوکرم سروریشون عشقه
بعد کرب و بلا توی دنیا
خونه مادریمون دمشقه

ایستگاه ذاکرین,متن روضه ,شعر ,سبک ...
مورد استفاده مادحین اهل البیت(ع)


https://telegram.me/eszakerin

*****

دانلود سبک


کانال ایستگاه ذاکرین تلگرام شامل متن روضه،شعر ،مرثیه ،مولودی،مدح و...جهت عضویت به لینکeszakerin@;کلیک کرده و جوینjoinرا بزنید .اگر برای عضویت به مشکل مواجه شدید برنامه تلگرام خود را بروزرسانی کنید و یا عدد 2 را به شماره 09363372889 ارسال فرمائید.
برای دریافت متن اشعار و روضه های اجرا شده از منوی سمت راست وبلاگ گزینه مربوط به حضرت فاطمه (س) را انتخاب و مطالعه فرمائید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد