مجموعه تک بیتی های مرثیه شهادت حضرت زهرا(س) سری چهارم

کانال ایستگاه ذاکرین تلگرام شامل متن روضه،شعر ،مرثیه ،مولودی،مدح و...جهت عضویت به لینکeszakerin@;کلیک کرده و جوینjoinرا بزنید .اگر برای عضویت به مشکل مواجه شدید برنامه تلگرام خود را بروزرسانی کنید و یا عدد 2 را به شماره 09363372889 ارسال فرمائید.
 مجموعه تک بیتی های مرثیه ،شهادت حضرت زهرا(س) سری چهارم .
ای کاش من حسن را همره نبرده بودم.
تا در مقابل او سیلی نخورده بودم.
✅✅✅✅✅
تو با سقط جنین اعلام کردی
مطیع ظلم گشتن عار باشد
✅✅✅✅✅
چو درب خانه سوخت پرسیدی کجا بودم
تو می خوردی کتک منهم بزیر دست و پا بودم
✅✅✅✅
شب که تاریک است و در بروی مردم بسته است.
زایری چون مهدی صاحب زمان دارد بقیع.

کانال ایستگاه ذاکرین تلگرام
https://telegram.me/eszakerin

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر خانم چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:54 ب.ظ http://sahar24.20r.ir/

خیلی ممنون از وب سایت خوبتون وبتون خیلی عالیه موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره
1618

سلام چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد