مجموعه سبکهای تولیدی شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)،سبک زمینه(تک)کوچه بنی هاشم بهمراه فایل صوتی

سبک تولیدی آقای ایمان مقدم

*****

کانال ایستگاه ذاکرین تلگرام شامل متن روضه،شعر ،مرثیه ،مولودی،مدح و...جهت عضویت به لینکeszakerin@;کلیک کرده و جوینjoinرا بزنید .اگر برای عضویت به مشکل مواجه شدید برنامه تلگرام خود را بروزرسانی کنید و یا عدد 2 را به شماره 09363372889 ارسال فرمائید.
برای دریافت متن اشعار و روضه های اجرا شده از منوی سمت راست وبلاگ گزینه مربوط به حضرت فاطمه (س) را انتخاب و مطالعه فرمائید.

  

کاشکی تو کوچه می شدم سپر مادر

دفاع می کردم خودم از همسر حیدر

نمی شنیدم که آخرش افتاده با سر وای وای وای

آی نامرد ببین که مادرم رُ کشتی

تاج سرم رُ کشتی ، بال و پرم رُ کشتی

داره بارون می باره آسمون

پاشو بریم مادر قد کمون

تو رُ چجور بی حیا زده

خونی شده دیوار کوچمون

وای مادر مادر مادر

******

نفس نفس زد مادرم آه و واویلا

چه بی تعادل افتاده به روی خاکا

همه مدینه قاتلند قاتل زهرا وای وای وای

واویلا روزام شبیه شام تاره

دلم چه بیقراره ، داره بارون می باره

وسط راه یه بی حیا و پست

جلو اومد غرورمُ شکست

یه جوری زد سیلی که آخرش

مادر من روی خاکا نشست

وای مادر مادر مادر

******

یکی به دادم برسه مادرم افتاد

خواستم براش سپرشم اما آخرم افتاد

گوشواره های مادرم کنارم افتاد وای وای وای

من دیدم خدا کنه کسی نبینه

مادرش رو زمینه ، هی رو خاکا می شینه

تو کوچه ها مادرُ می زنند

کوفه و شام دخترُ می زنند

آخرشم یه روزی کربلا

سرنیزه ها پسرُ می زنند

وای غریب حسین حسین

*****

دانلود زمینه کوچه  بنی هاشم

****


برچسبها:

دانلود سبک زمینه فاطمیه جدید،اشعار جدید فاطمیه، مجموعه سبکهای فاطمیه جدید،دانلود زمینه کوچه بنی هاشم،دانلود از مداحان جدید،دانلود مراسم هفتگی مداحان جدید،مجموعه سبک سینه زنی فاطمیه،آموزش اصول مداحی،


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد