آغاز امامت مهدی فاطمه (عج)

سالروز شهادت پدر امام زمان (عج)  امام حسن عسگری(ع) بر شما تسلیت باد.

آغاز امامت مهدی منتقم (عج) بر همه شیعیان دوستان و محبین تهنیت باد.

نظرات 2 + ارسال نظر
ایمان غلامی(باب الجنه) پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ http://boyepirahanehoseyn.blogf.com

سلام بزرگوار از تذکر بجا و منطقیتون ممنونم وبه موضوع خوبی اشاره کردید.اما من یه سوال دارم من به فرقه و عقیده مذهب و...دوستان کاری ندارم اما
کی من و شما میتونیم به غاصبین فدک و نسلشون بفهمونیم که قاتل مادر سادات بودن حکمش مرگه.اگر مادر خودمون یا ناموس خودمون بود ایا جامعه و دیدگاه صاحب نظران مهم بود نه....تا سالیان سال میگفتیم فلانی به زنم به ناموسم احانت کرده و..
اینهم یه نوع نگه داشتن سنته.من و شما اگر عید الزهزا رو با شکوه بگیرم مثل عاشورا و کم نزاریم هیچ وقت یک برادر اهل تسنن نمیاد کتاب چاپ کنه(خلیفه المظلوم)یزید .///////من از هرکسی انتظار داشتم جز شما که ذکر اهل بیت و بر کلامتون دارید.باید هممون دست به دست بدیم
در کمال احترام و ادب خوشحالیه خودمون و داشته باشیم.
منو شما پیامک کریسمس برا دوستامون میفرستیم .بعد عید الزهرایی که پیغمبر من و شما سفارش به صب دادن (فحش دادن) کرده رو بی ارزش جلوه بدیم به نظر من اهمیت این مناسبت از عاشورا بالاتره اما شما به روشن فکرای امروزی بسنده نکن وببین مذهب و روایات ما چی میگن.به نقل وروایت از ارباب امیر المومنین ع در دوره آخر الزمان مانند بچه شتر نه به کسی شیر بده نه سواری
بدرود.غلامی

شهریاری شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.masume2.blogfa.com

باسلام و ارادت شما لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد