آموزش مداحی

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم  

 رب ادخلنی مدخل اصدق و اخرجنی مخرج الصدق و جعلنی من لدنک سلطانا النصیرا

شکر و سپاس خدای را که نعمت بزرگ محبت و ولایت اهل البیت (ع) را در وجود ما قرار داد که لااقل اگه نگیم که شیعه اهل البیت هستیم  دوستار و محب ایشان هستیم .


و شکر خدا که قدرت گفتن ذکر و مصائب اهل البیت را به ما داد  که از این نعمت بهره بریم و جویبار دلمون را وصل کنیم به دریای عظمت اهل البیت (ع) ان شالله .


خب از امروز با عنایت حضرت الله و خود اهل البیت در این ایام غم و اندوه  فاطمیه و شهادت مادر سادات مطالبی را در باب هنر مقدس مداحی عرض کنیم تا عزیزانی که به تازگی پا به این عرصه میگذارند استفاده کنند البته لازم به ذکر است که حقیر هم  هنوز تحت یادگیری هستم و انسان کلا تا عمر دارد باید چیز یاد بگیرد و از عمر و لحظاتش استفاده صحیح ببرد  خوشحال میشم با نظرات و انتقادات سازنده خود و یا تبادل اطلاعات بتونیم قدمی برای رضای خدا و اهل البیت (ع) و ان شالله برای خود سازی خود برداریم  پس منتظر شما هستیم یا علی مدد.

برچسبها:

آموزش مداحی 91، اصول مداحی، مطالبی در مورد مداحی ، هنر مقدس مداحی، فاطمیه 91 ، فاطمیه اول و آموزش مداحی 91، علم مداحی ، سبک مداحی جدید 91،  دعا خوانی در مداحی ،ذاکر اهل البیت محمد رضا پروانیان، مجله مداحی91 ،اشعار در مداحی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد