معجزه ای بزرگ

اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ


عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه عزیزان


اقدام جسورانه و ملحدانه خیره سران  فرقه ضاله و گمراه وهابی در تعرض به مرقد و پیکر مطهر حجر بن عدی(ره)از صحابی پیامبر اعظم (ص) و یار وفادار حضرت علی ابن ابی طالب(ع) و همچنین تعرض به بارگاه جعفر بن ابی طالب (ره) برادر گرانقدر آقا و مولایمان حضرت علی(ع) را محکوم کرده و به ساحت مقدس امام زمان(عج) وبا همه مسلمانان و شیعیان و دوستاران قرآن و اهل البیت(ع) ابراز همدردی  مینماییم.


این گروه و فرقه تروریست و گمراه که دست نشانده و ساخته شده انگلیس میباشند و قصد نابودی اسلام را دارند به خیال باطل و عقیده های پوچ خود گمان میبرند شیعیان و محبین اهل البیت(ع) با امثال این جنایات دست از عقاید پاک و بر حقشان بر میدارند ولی به قول شاعر :(حسود کور در خواب و خیاله........من و دل کندن از حیدر محاله .

در حالی که این جسارتها و تحقیرها هرگز از مقام اخروی آنان نمی کاهد بلکه موجب رفعت شان و علو درجات آنها می گردد که شاعر گفته:

اگر افتاده ای غم مخور که افتادگی موجب رفعتت گردد

مگر نه این است که هر بنایی تا ویران نشود ،آباد  نمی گردد.

و خداوند سبحان و بلند مرتبه را شکر میگوئیم که دشمنان ما را از افراد احمق قرار داد.


مگر مادر مظلومه مان نیست که مزارش بعد از هزار و خورده ای سال مخفی است ولی مادرمان حضرت زهرا(س) و همچنین پیامبر مکرم اسلام(ص) و اوصیای بر حقش در قلوب ما جای دارند و ان شالله شاهد عشق ورزی  هر چه بیشتر روز افزون به این خاندان باشیم .

در پایان معجزه ای را به نقل از کتاب تاریخ وهابیت نوشته علی اصغر فقیهی از انتشارات مجمع جهانی اهل البیت(ع) نقل میکنیم:

وهابیان بی فرهنگ و ترئریست در اثنای هدم قبور ،وقتی به قبر مطهر عبد الله بن عباس بن عبد المطلب رسیدند،درصدد بر آمدند قبر شریفش را نبش کرده،جسد مقدسش را در آورند و طعمه حریق سازند .

چون ضریح از روی قبر شریفش برداشتند، عطر روح افزائی در اطراف پیچید وهابیان از مشاهده این کرامت بر قساوتشان افزودند و گفتند:

(اینجا باید شیطان بزرگی آرمیده باشد ،دیگر نباید با نبش قبر وقت گذرانی کرد ، مناسبتر اینکه قبر را با همه محتویاتش طعمه حریق سازیم !)

این سخنان پوچ و هذیان گونه را بر زبان جاری ساختند ،برگشتند،پس از مدتی باروت زیادی فراهم کرده به قصد منفجر کردن قبر شریف باز گشتند. اما باروت کار نکرد و عاملان خسران مال ، پس از مشاهده این کرامت از تصمیم خود منصرف شدند پس از این واقعه سالها قبر شریف این صحابی بزرگ بدون ضریح ماند .سرانجام شادروان سید یاسین افندی تبرکا ضریحی بر فراز قبر آن صحابی بزرگ بنا نهاد. بله عزیزان این گونه کرامات و معجزات زیاد بوده ولی چه سود دشمن ما احمق است و یا  از عقاید پوک و پوچ و هذیانی خود دست بر نمیدارند ان شالله با ظهور دولت یار این وحشی ها به سزای اعمالشان خواهند رسید در خاتمه از عزیزانی که این پست را مطالعه کردند درخواست داریم نظرات خویش را در این موضوع بیان کنند .

دوستار همه ادمهای با محبت هستیم . یا علی مدد


اللهم عجل لولیک الفرج 


بر چسبها:

حجر بن عدی ، وهابیت ، تاریخ وهابیت،فرقه ضاله و گمراه وهابیت، سلفی ها،مرقد حجر بن عدی،

نظرات 1 + ارسال نظر
دو دوست جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ http://tribune90.blogsky.com

سلام.من هم این حرکت زشت را محکوم می کنم و از پروردگار بزرگ خواستار م هرچه زود تر ظهور اقا رو برسونه
یا مهدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد