دانلود دعای کمیل(نمونه سبک های اجرا شده)

عرص سلام و ادب محضر ذاکرین اهل البیت(ع)

نمونه اجرا شده(سبک)دعای کمیل را با صدای امید ابراهیمی و حاج اصغر مومنی در تاریخ:1392/3/9 که در گلستان شهدای اصفهان قرائت شده آماده دریافت می باشد .


البته لازم به ذکر است در پست های قبلی مربوط به آموزش مداحی سبک های دیگر مداحان نیز آورده شده  که شما عزیزان می توانید از آنها نیز استفاده کنید .

لطفا نظرات و انتقادات سازنده خود را مطرح کنید


نظرات 7 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ق.ظ http://s2a.ir

سلام دوست خوبم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
میتونی برای وبلاگت آدرس جدید ثبت کنی
http://s2a.ir

موسوی شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:24 ق.ظ

بسیار عالی بود

ممنون یا حق

سجاد شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:23 ب.ظ

الهم عجل لولیک الفرج برای سلامتی امام زمان الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

زکریا جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام عالیه ممنون خیلی کمکم کردی

سلام خواهش میکنم

مسیب چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام.خدا قوت.
اتفاقا دنبال همین مطلب بودم.
اجرت با آقا...

سلام .خواهش میکنم ممنون

حاج مهدی یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:49 ق.ظ

ممنون عالی بود

خواهش

حسین جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:52 ق.ظ

به نام خدا
سلام
ممنون_ خیلی خوب بود
من اولین بار است این مطالب را به این نظم در این موضوع در اینترنت دیدم_ به نظرم چونکه آیت الله خامنه ای مطالباتی از مداحان دارند در آن راستا و دغدغه های ایشون هم مطلب بگذارید ، شعر و مناجات بگذارید، بهتر باشد
باز هم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد