گریزهای دعای ابو حمزه ثمالی(7)

گریزهای دعای ابو حمزه ثمالی(7)

بعد از (باسو عملی)..

با یه دنیا امید و با کوهی از گناه اومدم.خدا اگه بخوای به دل سیاهم ،به گناهانم نظر کنی،باید با نا امیدی برگردم، باید دست خالی برگردم.آخه این دل سیاه لایق لطف تو نیست.اما اگه به همین دل پر امیدم نظر کنی، اگه ببینی بات چه امیدی در خونت نشستم، اگه بدونی چقدر دلم رو بهت خوش کردم دست رد به سینم نمیزنی مهربون......


نظرات 2 + ارسال نظر
طیبه سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ http://tayebegolzar.lxb.ir

سلام علیکم. بابت اهداف متعالی وب تون تبریک میگم. امیدوارم نبوی و متعالی باشید


دعای ابی حمزه هم بسیار بسیار ناب هست...تشکر که در پست های اخیر از اون استفاده کردید. اجرتون با مولا امام سجاد علیه السلام

در امان حق


وب شخصی خودم هم myreligion.lxb.irهست.خوشحال میشم رد پا تون رو در وب ببینم......یاحق

مریم چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:48 ق.ظ http://yahosseinezahra.blogfa.com

بسمه تعالی
با سلام و ارزوی قبولی طاعات و تیریک میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام به شما و خانواده محترم و دیگر مومنین و مسلمین ،
جناب آقای پروانیان وب خیلی زیبا و پرمحتوایی دارید شما رو با افتخار لینک میکنم دوست داشتید شما هم با نام حسینیان لینک کنید.
چقدر این دعای ابوحمزه ثمالی زیباست ../ چقدر دلتنگ خدایم .. برام دعا کنید شما که برا اهل بیت می خونید و فعالیت دارید برا من روسیاه و گرفتار دعا کنید . تو را به صاحب اسمتون امام رضا منو تو شبهای قدر دعا کنید
خیلی شرمنده خدا و اهل بیت هستم ...
هیچ وقت نتونستم محبتهای خدا رو به موقع ببینم . همش فکر میکنم از خدا طلبکارم . الهی العفو الهی العفو الهی العفو .
ایام به کام
اللهم عجل الولیک الفرج
یا علی

عرض سلام و احترام
خواهش میکنم لایق نیستیم ان شالله آبرو مندان درگاه خدا برای همه دعا کنند با افتخار شما هم لینک شدید یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد